четвер, 20 лютого 2014 р.

Ада Роговцева засудила "безжальних катів Освенциму"

Те, що зараз відбувається, не підлягає осмисленню. Світ майже паралізований в оцінці того, що відбувається, тому що так загнати в глухий кут, так зомбувати людей, так поставити їх в залежність від страху, копійчаної зарплати і тисяч інших, що не йдуть в розрахунок з людським життям, речей просто неприпустимо.
Подібну емоційну позицію актриса Ада Роговцева озвучила Gordonua.com. "Я сиджу, плачу, покриваюся мурашками, міняю корвалол і валідол, і у мене розривається серце. Якби я була молодша, то, безсумнівно, була б там. Що можна тут зробити, коли люди так зациклені на владі і на своїх неймовірних багатствах, і вони це не віддають? Вони інші люди, напевно, і по-іншому все сприймають", - поскаржилася Роговцева. Знаменита артистка обурюється з приводу позиції противників Євромайдану. "У цій страшній і тяжкій історії мене обурює, що люди з боку Антимайдану дуже спокійно говорять про кров, про смерті, і у них не зупиняється серце за кожного вбитого. Я зрозуміти цього не в змозі! Ну ладно, якби так говорив якийсь маніяк збочений, який отримує задоволення від смерті, а це ж ніби люди", - додала вона. "Гинуть люди, руйнуються материнські серця, а вони спокійно про це говорять. Вони не каються, що не хрестяться, ні очі, ні вія у них не здригнеться, ні рот не зобразить хоч якусь скорботну гримасу. Вони думають, що винищують не людей, а якихось тварин. Я навіть мурашки не можу вбити!" - обурилася Роговцева. За її словами, стан зараз "абсолютно ідіотичний - від безпорадності, від відчаю і від великого гніву, який в душі народжується. Як можна довести людей до стану, коли вони вбивають один одного, а у тих, від кого це залежить, не здригнеться нічого в обличчі?! Що вони роблять?! Хто вони?! Кати Освенцима?!". Актриса підкреслила своє співчуття протестувальникам і описала своє обурення. "Я не забуду нікого з тих, хто загинув на Майдані, я їх не забуду ніколи, тому що це йдуть люди. А є люди, які можуть одним розчерком пера це припинити, але вони цього не роблять. Я дивлюся на цю картинку і палаю, як ці барикади, гнівом!" - підсумувала вона.
Більше читайте тут: http://tsn.ua/ukrayina/ada-rogovceva-zasadzhuye-bezzhalnih-kativ-osvencimu-yaki-zombuyut-lyudey-335361.html

Немає коментарів:

Дописати коментар