понеділок, 30 березня 2015 р.

Україна – Польща Минуле , теперішнє, майбутнє.

Учні Ківерцівської ЗОСШ №3 поділились свої баченням Польщі та польсько-українських стосунків.
Малютін Д. 9-А клас. Ківерці ЗОСШ№3 В минулому Україна ворожувала з Польщею. Раніше Польщу називали Річ Посполит , було багато війн. Була національно-визвольна війна Польських загарбників На теперішній час відносини між Україною та Польщею є сприятлевими. Польща дуже активно розвивається через 10-15 років може вийти на перше місце в економічному розвитку. Поскільки Україна хоче вступити Євросоюз, відносини з Польшою мають поліпшитися. В майбутньому, я сподіваюся що ми з Польщою будим активніше співпрацювати і буде мир.

Данюк Дмитро. 9-А клас Ківерці ЗОСШ№3 З ХVII по XX ст. Україна з Польщею були запеклими ворогами. Польща завжди випереджала Україну в розвитку. В 2013 році в Україні відбулася революція, тоді якось Україна з Польщею зблизилися. Тепер у 2014 р Російські окупанти вторглися в Україну і цим почала неоголошену війну. Тоді Польща дуже підтримувала Україну вони були лучими друзями. Я думаю що у майбутньому Україна з Польщею будуть як братами або сестрами.
Тетюрко Андрій. 9-А клас Ківерці ЗОСШ№3 В минулому в Україні і Польщі були зовсім не дружні стосунки. Поляки брали участь в міжусобних війнах між князівствами, на одній із сторін. Захопили Київ. Але після ропаду Галицько-Волинського князівства українські території були розділені . З того часу поляки ставилися до українців як до худоби. Особливо стосунки загострювалися з кінця ХV століття. Коли поляки закріпачили майже все населення. Обмежували руських бояр і змушували їх сполячуватись. Український народ зненавидів польський уряд і короля та дворян. Незадоволення населення виливалося в бунти, грабунки помісць, війн, повстань. Але прийшов час і всі образи забулись. Українці і поляки подружилися. Тепер в них дружні стосунки. Якщо так буде і надалі ми будемо друзями. Польща допомагає дуже Україні в її нелегкий час.
Бабич Давид. 9-А клас Ківерці ЗОСШ№3 З минулих часів Україна Польща мали суперечності, але з часом це пройшло і вони стали союзниками . Польща розвинена , висококваліфікована, досвіченна країна. Зараз Україна і Польща мають хороші зв’язки . дружні. Польща зараз багато у чому допомагає нам, українцям. У скрутні теперішні часи Польща на боці України. І я надіюсь що у майбутньому Україна і Польща будуть як дві сестри, не розлий вода! Якщо Польща буде продовжувати у тому ж дусі по розвитку країни, вона обійде Америку. Я надіюсь у наших країн будуть дедалі хороші дружні, люблячі, братерські відносини один до одного. Я бажаю успіхів у всьому розвитку Польщі. І щоб були нам друзями. Не такими як Росія, а хорошими спів союзниками. І не відкажусь від Айфрна будь-ласка.
 Цюпака Юрій. 9-А клас Ківерці ЗОСШ№3 У минулому Україна і Польща були великими ворогами, але чим далі до сучасності тим їхні відносини покращуються. Зараз ці відносини є не більші чим просто сусіди. Я думаю , що у подальшому ці відносини будуть покращуватися і ці дві держави стануть найкращими друзями.
Устимчук Ігор . 9-А клас Ківерці ЗОСШ№3 У минулому стосунки цих країн були не дуже дружніми, але з часом стосунки покращувались заклавши союз. Теперішні часи є скрутними для України але всі країни Європи як і Польща допомагають нам у цьому чим можуть. Формування цього союзу забрало багато життів. У цьому союзі країни поклялись захищати і допомагати одна одній. Коли припиняться натиски з Російської сторони між Польщою та Україною склалися б дуже гарні відносини. У майбутньому ці країни могли б існувати у вічному мирі і спокої, про що мріють багато українців і поляків.
Хомяк Вікторія. 9-А клас Ківерці ЗОСШ№3 Україна і Польща є близькими сусідами під час усієї нашої історії. У минулому політична ситуація між цими країнами була складна: війни. Ворожнеча. Але з часом та розвитком, стосунки стали більш теплими. У сьогодення , Україна і Польща є сусідами, які допомагають один одному. Тепер можна відвідувати Польщу і насолоджуватися її краєвидами та ввічливостю її громадян. Я сподіваюся що у майбутньому , років через 20-30 , Україна стане більш фінансово незалежною, і через 1-2 роки, коли Україна буде в ЄС, ці країни стануть більш дружніми. Чесно кажучи, в Польщі я ще не була, але я сподіваюся, що відвідаю , у недалекому майбутньому, цю чисту, суверенну країну. Я впевнена, що коли Україна стане членом ЄС відносини поліпшаться.
 Шевченко Катерина. 9-А клас Ківерці ЗОСШ№3 Колись Польща і Україна воювали. Польща і Україна утворили Річ Посполиту. Тепер Україна в мирних відносинах із своїми сусідами., звісно крім Росії. Українські студенти їдуть навчатися у Польщу, багато простих жителів їдуть по покупки до Польщі. Ця країна дружно приймає українських емігрантів і завозить в Україну свої товари. Я вражаю, що у майбутньому, Польща стане найбільш економічно розвинутою державою, і все одно буде в дружніх стосунках з Україною.
Костюк Павло. 9-А клас Ківерці ЗОСШ№3 У минулому Україна і Польща воювали, не могли договоритися. В теперішньому часі Україна з Польщею дружні. Укарїнські робітники їздять в Польщу на заробітки. А поляки їздять в Україну за огірочками, помідорами тощо….
Ткач Тетяна. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Польща є наш сусід. Найбільше місто це Варшава. Ми з ними ладнаємо. Я дуже хочу поїхати до Польщі.
 Каленюк Діма. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 1.Польща сусід України. Столиця Польщі місто Варшава. У Польщі живе моя тітка, часто у Польщу на різні табори їздить мій друг. Я хочу поїхати у Польщу тому що там є цікавий табір.
 Сидорчук Яна. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Варшава - це столиця Польщі. Я бажаю поїхати у Польщу. Польща сусід України.
 Бобак Назар. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Польша наш сусід. Польща гарне місто, гарні хати. Вона дуже помагає нам. У Польщі дуже гарні люди, машини. Я люблю місто Польща. Я б дуже хотів поїхати у місто дуже красиве Польща.
 Шевченко Тетяна. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Польща є наш сусід. По-польськи склеп це магазин. Найбільше місто Варшава. Ми з ними ладнаємо. Моя мама їздила у Польщу.  Солтицький Роман. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Я знаю про Польщу мало знаю, але зказати дещо можу. Польща сусід України. Столиця цієї країни Варшава. Мої друзі туди їздили і моя мама хотіла б поїхати.
 Хвірук Каріна. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Польща наші сусіди. Польща допомагає нам, я хотіла побувати в цій країні, велике місто Варшава.
 Алексюк Юра. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Вони наші сусіди, у мене є друг у Польщі Назар.  Ігнатьєва Альона. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Варшава це столиця Польщі. Я дуже хочу побувати у країні Польщі. Польща сусід України.
 Андрійчук Оля. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Полща – це сусіди з Україною. У мене є подружка з Польщі, тільки вона зараз живе в Україні. Я дуже хочу поїхати туди
Демчук Надія. 4-В клас Ківерці ЗОСШ№3 Польща – це сусід України. У мене не має нікого з Польщі. Я знаю що Польща велика країна.

Підготовка тексту Олександр Караневич

Немає коментарів:

Дописати коментар