понеділок, 21 березня 2016 р.

Про вуличний квест у Львові

Гірко усвідомлювати, що в скандальній події "вуличний квест у Львові" не йшлося ані про геїв, ані про гомофобів. так само, як не йшлося кгбшним ветеранам-догналівцям про "ювенальну юстицію", коли вони обклеювали Львів своїми листівками "мама! не віддавай мене ювенальній юстиції!"

Це була елементарна проплачена провокація, розрахована на допотопний (у біблійному сенсі) рівень свідомості місцевих шамнів і гипнабільним до їх камліання неандертальців.
Це був елементарний зондаж "найбільш європейського міста" на рівень християнської смиренної готовності любити свого ближнього всупереч всім його вадам.
Результат екзамена мене не здивував, бо іншого і бути не могло.
Тільки ось що я вам скажу, дороги неандертальці: якщо вашим шаманським камланням скористуються тепер ті, хто вирішує, чи мені разом з вами бути європейцем, чи ні... якщо вони зрозуміють, що до елементарного християнства нам ще треба років зі сто попроповідувати... якщо на цей скандал з приводу вуличної клоунади, мені - разом з вами - скажуть "почекайте за дверима! - тоді чим ви, що розкручували цей проплачений скандал і дали себе спровокувати на гучні придуркуваті заяви, відрізняєтесь від геїв? Тільки тим, що від ваших флешмобів і квестів не смішно, але навпаки - хочеться плакати. Але тоді вас не треба порівнювати з геями - вас треба порівнювати зі звичайними підорами в загальному розумінні цього слова. Але навіть цього я не зроблю задля покаянного настрою Великого Посту.


Свящ. Олесь Август Чумаков

Немає коментарів:

Дописати коментар