четвер, 4 серпня 2016 р.

Олег Ущенко про кіно...ч.3

Продовження нєтлєнок від Олега Ущенка частина перша , частина друга
***
Знаменитий американський режисер Джеймс Кемерон зняв 18 фільмів, Емір Кустуріца - 33. Леонід Гайдай - 21, Сергій Параджанов - 15. А керівник громадської організації "Тра-ля-ля" (назва змінена), пишучи черговий проект на грант, у графі "досвід зі створення фільмів" скромно вказав - за період з 1999 року по 2014 зняв і змонтував 143 фільми...

***
Японська телекомпанія NHK почне регулярні супутникові трансляції у 8К (7680 х 4320 пікселів). В 16 разів більше, ніж при 1080р. Звук у форматі 22.2 - surround-система на 24 динаміки. Hавіть в Японії немає чим приймати таку потужну якість. NHK встановила спеціальні гігантські екрани по всій країні і планується 8К-трансляція олімпійських ігор в Ріо. Сьогодні не всі мають телики з підтримкою 4К. Але NHK по-барабану - вона проштовхує нові технології задовго до їх масового використання. Наприклад, HD компанія почала ще в 80-ті роки минулого століття, коли про то ніхто не чув.
***
лікар бере "подяку", бо у нього мала зарплата. вчитель збирає з дітей гроші, бо отримує копійки. завкафедри в інституті не відмовляється, бо на його ставку не проживеш.
тому не дивуйтеся, якщо в темному провулку на вас нападе з ножем якийсь Петро. поставтеся до його вчинку з розумінням. він - не розбійник. просто йому потрібні гроші. щоби віднести до школи за сина, в інститут - за доньку і зібрати собі на аортокоронарне шунтування.
***
після Pokemon Go та Kingsglaive: Final Fantasy XV кіно, до якого ми звикли, незадовго стане минулим у клубах поціновувачів. на арену виходить ІТ-tainment з усіма його 3D прибамбасами і повним зануренням глядача у картинку. то більше не фантастика.
***
На "Amazon" з'явилися офіційні бокс-арти фільму "Kingsglaive: Final Fantasy XV", які мож буде придбати на Blu-ray-носіях з 30 вересня у стандартному та в Steelbook-виданні.
Хто не в курсі - на "Comic-Con International 2016" у Сан-Дієго "Square Enix" показала цей трейлер. Фільм є частиною всесвіту ігри "Final Fantasy XV".
І хоча в головних ролях задіяні голлівудські зірки Шон Бін, Лена Хіді, Аарон Пол, якщо говорити простими словами, то це майже на 100% мальований проект.
А зараз трохи уваги:
"Kingsglaive: Final Fantasy XV" матиме обмежений прокат в американських кінотеатрах з 19 серпня 2016. Японці побачили його на місяць швидше. Планується продаж фільму в онлайн-магазинах та його показ на стрімінгових сервісах.
А сама гра "Final Fantasy XV" вийде 30 вересня на "PlayStation" та "Xbox One". Тобто, повнометражний CGI-фільм з бюджетом у кілька лямів був створений лише для розкручування гри. Ось вам тема для роздумів, що робиться у світі.
Я не буду казати, що на наших очах ентертеймент ковтає ІТ, чи ІТ ковтає ентертеймент. Але факт, що зароджується ІТ-теймент (назва умовна) більше незаперечний.
P.S. Хотілось би бачити його і українською мовою І бажано з професійним офіційним озвучуванням.
***
всі ці сюжетні забавки надалі житимуть виключно у резерваціях під назвою - малтиплекси... ігрова індустрія рве шаблони. перемагає той, хто пропонує реальні емоції. хто поєднує тисячі розваг в одній + користь для здоров'я. перепрошую, що з російського ресурсу, але дуже кльова публікація.
***
щойно київська ефемка хотіла посвятити мене в медіуми:
- можете розповісти, яка доля чекає на фільм "Гніздо Горлиці"?

- поки-що тільки можу врятувати ваших слухачів від потреби слухати просторікування на дурні теми...
- чому? ви весь час у себе пишете, що треба рятувати українське кіно?
- я весь час пишу, що треба припинити рятувати українське кіно, а просто почати робити добрі фільми...
p.s.
якщо вони мене читають, то мали б знати наперед, що інтерв'ю не вийде
***
Українські продюсери вирішили зняти український "Аватар". Вибили в держави $250 лямів. А потім на презентації свого "Аватару" розповідали, що сині чоловічки і так вже всім надоїли, а з 3D нічого не вийшло бо западала ніжка на штативі однієї камери і взагалі ІМАХ то фуфло, щоби об'єгорювати людей....
***
якщо читаєш відгуки кінокритиків на "Загін самогубців", то виникає одне-єдине питання: коли Девіда Ейера почнуть бити боляче і ногами? кінокритики п'ють валідол і матюкаються, глядачі захоплені. нічого непередбачуваного. команда готувалася до успіху. наприклад, автори сценарію зупинилися на 6 чи 7 версії, але затвердили найлегшу для сприйняття глядачів.
***
кайфово, коли відкриваєш пошту, а там коротеньке повідомлення з польщі: "вашим сценарієм зацікавилася..." і назва продакшину та умови.
і нехай то не мій сценарій, а когось з франківських студентів. і нехай його купують лише, як ідею.
пофік!
в умовах нинішнього івано-франківська та і всієї україни - то крихітна перемога.
може і не крихітна...
і справа не у тому, що якась юна особа отримає гігантський, на її погляд, гонорар. хоч це теж кайфово.
ще кайфовіше, що молода людина відчуває потрібність. у неї з'являється драйв вгризатися в роботу зубами, дерти під копитами землю, перевернути весь світ.
ну і про себе, коханого, є підстави скромно подумати щось позитивне.
між іншим, за цей рік вже четвертий проект.
ніштяк, а шо...
***
перечитав пару "пітчингових" сценаріїв. юх-хУ! кіно в світі поглядає в майбутнє, а українське самоізолювалося в минулому...
***
Потрапили до пекла олігарх, бандюга і кінематографіст. 
Тут проїжджає на скутері крутезний чорт і трендить в телефон. 
Вони його зупиняють: 
- Дай подзвонити? 
- Ок, але дзвінки платні.
Телефонує бандюга, покалякав 5 хв, питає в чорта, скільки?
- Мільйон баксів.
Бандюга заплатив - куди дінеться?
Другим телефонує олігарх, поговорив 10 хв, питає, скільки?
- 2 мільйони доларів.
Заплатив, хоч і поплювався.
Третім трубку бере кінематографіст і трендить 12 год. - зміни в КП, термінові угоди, кошторис летить в тартарари, актор злетів, об'єкт відмінився, тре купу переписувати і переробляти, зривається зміна, кран не приїхав, скайліфт зламаний, світловик забухав.
Через 12 годин віддає чортові телефон і питає, скільки?
- Десять доларів.
Олігарх і бандюга почали обурюватися, а чорт заспокоює:
- Не галасуйте! Дзвінки з пекла в пекло тарифікуються, як місцеві.
***
що таке успішне сучасне кіно, якщо оперувати кулінарними термінами?
то фастфуд оформлений в стилі мішленівських подач.
***
фільм за $860k, який за 3 тижні дав $630k каси, а зараз його каса перевалила за лям, - провал. а фільми за $2 лями, які за роки прокату зібрали від 5 тисяч гривень до 100 тисяч доларів - то страшенна перемога. це головний канон офіційного українського кінематографу. таких "шедеврів" у нас зібралося більше 20. найближчим часом чекаємо на поповнення. а ви кажете: війна, грошей не має... ))
***
Джек Пеленс, Едвард Дмитрик, Джордж Дзундза, Міліца Йовович, Віра Фарміга, Кетрін Вінник, Алла Корот, Льюїс Селзнік Девід Селзнік, Луїс Грейд, Пол Муні, Лі Страсберг, Елмер Бернстайн, Денні Кей, Дастін Хоффман, Анна Стен, Сильвестр Сталлоне, Девід Коперфільд, Стівен Спілберг, Євген Ґудзь, Ольга Куриленко, Семюель Голдвін, Льюіс Майлстоун, Анатоль Литвак, Кірк Дуглас, Майк Мазурки, Майя Дерен, Сергій Бондарчук, Холоденко Ліза, Яків Леві, Григорій Чухрай, Лариса Шепитько
український слід у світовому кіно.
а вдома?
***
занедбані українські кіно і телебачення - то не лише економічні злочини (розпил), але і посягання на державну цілісність шляхом підриву її інформаційного простору.
***
- скільки коштує сценарій реклами?
- штука.
- а зняти?
- штука.
- а участь зірки?
- штука.
- а музика?
- штука.
- ви замахали своїми відповідями.
- як хочете. у нас все поштучно.
***
на плюсах зараз іде "вогнем і мечем". крайнє праві у польщі виставляють претензії гофманові, бо на їх погляд у фільмі найромантичніший і найкращий образ - Богуна.
***
Walt Disney відкорковує шампусік. До 21 серпня 2016 року їх частка ринку - 26,9%. За межами Північної Америки справи ще кращі. Більше ярда принесли з міжнародного прокату "Зоряні війни: Епізод 7 - Пробудження Сили", 700 лямів - "Звірополіс". Лише Китай підкинув 235 лямів. В цілому за 2016 під брендом Walt Disney випущено 4 проекти, які заробили в домашньому прокаті більше 340 лямів. Найуспішніший - "У пошуках Дорі" - 500 лямів. І це при тому, що були і провали. "Аліса у Задзеркаллі", при бюджеті 170 лямів, заробила лише 77 дома і 300 в світі. Те саме і з "Великим і добрим велетенем" - загальні збори 140 лямів. Прикіл у тому, що Ворнери навіть при відсутності провалів мають тіко 16%.
***
дивлюся на це фото 
Ліаночки Марковської  і згадую інтерв'ю одного метра, що "в українському кіно не має з кого ліпити секс-символів",
і хочеться йому сказати тільки одне слово:

- ДЕБІЛ!
***
- розробка рекламного ролика - €3k;
- виготовлення - €600.
такі нові реалії в європі.
коли дійде до нас, продакшини загнуться від турбулентності на ринку.
***
лічно мені Кевін Спейсі нравиця. я би з ним красіво бухнув. можна навіть без закусі. так шо не нада шить ізмену...
***
провів сьогодні жорсткий френдоцид у своєму кіно-комюніті. -30 нитіків і фантазерів. замахало брехливе скиглення, що українське кіно не розвивається через брак грошей та кінотеатрів. спочатку потрудіться заповнити глядачами на українські фільми ті кінотеатри, які є... і грошей в нас вистачає. навіть зараз сотні лямів в кіно викидається на вітер. ще і безкарно, бо за розтрату не існує матеріальної відповідальності... то виглядає анекдотом, але за яника на кіно було витрачено більше пів ярда зелені. навіть, якщо припустити, що половину з цієї суми тре було віддати назад, то друга половина - більше 250 лямів баксів. за європейськими розцінками за ці гроші мож було зробити до пів сотні фільмів на шкталт норвезького фільму "Хвиля", де залучені найновіші технології. через розвиток і здешевлення технологій собівартість виготовлення фільмів різко впала. а вони тут казки розповідають, що їм грошей не стає. та при нинішніх розкладах навіть, якщо виділити на кіно 10 ярдів, все закінчиться формальним непотребом... з бардаком в кіно тре закінчувати, а не грошей випрошувати. тре розбудовувати кіногалузь за світовими алгоритмами, і формувати ентертеймент. ось первинні завдання в українському кіно. все інше - хирня!
***
зараз я про все напишу
то є моєю колективною відповіддю на месиджі, чому мене не має на книжковому форумі.
#1. у мене зібралося трохи текстів, але, оскільки вся енергія крайніх років спрямована на кіно, тому я не займався їх промоцією в бік поступу до друкарського станка. було кілька поодиноких спроб швидше схожих на поверхневе зондування
зрештою, мене не цікавить просто видати книжку і тішитися, що маю. хочу мати видавця-фаната і видавця-друга, який би розглядав книжку, як товар і розумів, що їй потрібна дистрибуція, реклама, маркетинг.
УВАГА! якщо знаєте такого і можете мене з таким познайомити, то буду вдячний. кілішок мейкерсу - гарантований.
#2. оті припущення про мало не змову навколо мене бавлять, бо не думаю, що я така фист моцна персона, навколо якої шиплять якісь змії.
#3. в Україні, як і в усьому світі, є певні літкомюніті, які є більше чи менше герметичними. особливо цим грішать представники різних нішових об'єднань, іноді жорстко локалізованих на певний світогляд, естетику чи смаки.
І ЦЕ НОРМАЛЬНО! то природній поступ.
представники популярних жанрів в будь-яких мистецтвах більше схожі на поодиноких вовків, бо їм доводиться мати баталії з конкурентами та нішовиками, які, поки не виходять на масового читача, демонстративно декларують несприйняття популярного.
(а зараз я стаю на коліна)
#4. молю вас: не тегайте мене на заходах Літфоруму. то наче навала - без кінця знімаю з себе позначки. то ж смішно: я в Франківську, а, якщо вірити тегам, несамовито бігаю по Львові з презентації на презентацію.
ВСІМ ВЕЛИКІ ЧМОКИ !!!
***
Кем розповів, як йому працювалося водночас над сценаріями двох фільмів - "Чужі" і "Рембо 2": "Я отримав пропозицію попрацювати над обома проектами в один і той же день. Один з них був" Рембо 2 ", а другий" Чужі ". Я взявся за обидві роботи, і на все про все у мене було три місяці. Я розіклав матеріали проектів на двох різних столах: один стояв у спальні, другий - у вітальні. Весь час курсував між столами, але всі нотатки, начерки та інше були на своїх місцях". Сконцентруватися на певному сценарії йому допомагала певна музика. Хто не в курсі, "Рембо 2", де Кем був співавтором сценарію, вийшов у прокат в 1985. При бюджеті $44M дав у прокаті більше $300M. "Чужі" був і його режисерським проектом. У 1986 році при бюджеті $18M заробив $130M і був визнаний шедевром науково-фантастичного кіно.
P.S. чувак скромно промовчав про кілька антипремій, які зібрав "Рембо 2", але заради справедливості тре сказати, що там сценаристами були - Кем, Сталоне, Морелл і Жарр. Стосовно "Чужих", то ксеноморфи просто лялечки ).
***

Відбір нєтлєнок тривав до 22.09.2016. Далі буде

Немає коментарів:

Дописати коментар