вівторок, 16 лютого 2016 р.

Сьогодні День мого найріднішого корабля корвета "Тернопіль"




Десять років тому назад вступив у стрій корвет "Тернопіль", чому я пишу найріднішого тому що кораблі на палубу яких ступала моя нога коли я носив форму курсанта ЛВВПУ, це було ще за часів СРСР. А корвет "Тернопіль" це за відродженої України.
Тому найріднішого що я брав активну участь у підготовці книги про цю бойову одиницю українських ВМС, таке не забувається. Це вам скаже кожен моряк. Зараз дорогий моєму серцю корабель знаходиться в руках ворога. Та начувайтеся !!! Ми ще повернемось в Крим і відродимо Український Флот на рідних базах. Флот що гордо нестиме на гафелях і під клотиками стяги слави Сагайдачного та інших українських військових моряків !







Усім мужнім воєнморам екіпажу корвета "Тернопіль" і інших кораблів та частин флоту що незламали присяги своїй Україні і вийшли з окупованого Криму, Тричі Слава !!!
Усім морякам що сьогодні по справжньому відроджують ВМС України, Тричі Слава !!!
Усім морським піхотинцям що зараз на фронті проти гібридного ворога демонструють військову виучку, і запеклість піхоти в чорних беретах та тельняшках, Тричі Слава !!!

Ігор Крочак, автор книги "Протичовновий корвет "Тернопіль", військовий історик, прес-секретар волонтерської групи ГО "Схід та Захід єдині"

(фото автора і прес-служби ВМС України різних років, а також І.Пшоняка саме те фото де я у залі Тернопільської міської ради презентую перше видання книги у 2009 році)


P.S. У важкі хвилини на фронті під час минулорічних рейдів під Дебальцеве в січні-лютому 2015 року завжди одягав тельняшку подаровану мені одним із моряків у 2006 році при вступі корабля у стрій... Усі хто повинні в здачі баз українських ВМС у 2014 році в Криму ще будуть перед судом історії. Ну а ворог хай не тішиться дійде і до нього діло...

Немає коментарів:

Дописати коментар